Powered By Blogger

Pages



Monday, June 25, 2012

...bisikan hati siapa yang tahu...

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, hari demi hari yang aku tempuhi merupakan hari yang baru buat diriku. Setiap hari mempunyai ceritanya yang tersendiri. Suka dan duka aku tempuhi dan sentiasa mencuba dan menjadikan diri ini lebih kuat, sabar dan tabah. Kadangkala aku berjaya. Kadangkala aku rasa aku sangat di bawah. Tangisanku..airmataku..sentiasa mengalir. Cuma antara nampak dan tidak airmata itu. Hari ini 22 November 2012...Satu lagi hari latihan yang sangat mencabar dapat aku laksanakan. Tetapi, setiap hari aku rasa sakit. Sakit yang teramat.

No comments:

Post a Comment

CORETAN

Haih..
Ni la dia bila menghuni di kota kesibukan.
Semuanya $$$$$$$$$$$..
Nak wat camne..teruskan je la..
Hmm..moga2 aku bole truskn dengan tabahnya..
Wish me lot of luck!! :D